Якщо вірити статистиці, то з початку повномасштабного вторгнення кожен дев’ятий українець став жертвою аферистів в інтернеті. Врятувати від грошового шахрайства українців могло б страхування, однак, як виявилось, внески страхові компанії збирати люблять, а от виплачувати страхові суми не дуже.

Так, один із клієнтів "ПриватБанку" розповів, що йому особисто відмовили у покритті фінансових втрат за пакетом "Страхування від шахрайства".

Про це йдеться у повідомленні на сайті "Мінфін".

Чоловік розповів, що він досить довгий час вже являється клієнтом банку, тому і активував свого часу послугу страхування від шахрайства.

Разом з тим, коли по факту знадобилось нею скористатися через ситуацію з втратою коштів в інтернеті, то у виплаті страхових коштів було відмовлено.

Популярні новини зараз
ТЦК прописали нові правила: як мають спілкуватися воєнкоми Чек із банкомату – не просто папірець: чому не варто натискати цю кнопку Ціни на продукти підуть вгору: українцям радять робити запаси Проблеми з доларами: в НБУ попередили банки та українців, будьте уважні під час обміну валют
Показати ще

"Обслуговуюсь в ПриватБанку дуже багато років, застрахований від шахрайства — трапилася ситуація під виглядом заробітку в телеграмі виманили гроші і заблокували, вимагаючи за розблокування величезну суму, переказав, ще раз вимагають поповнити і все не повернуть (привід — неправильно оформляв повернення)", — йдеться у повідомленні.

Чоловік звернувся до банку, написавши заяву про вимагання грошей. Згодом йому повідомили, що не вистачає витягу з реєстру досудового розслідування, хоча він стверджує, що особисто передав цей документ у відділення. У результаті клієнту відмовили у виплаті, пояснивши, що цей випадок не підпадає під страховий.

Працівники банку поки не прокоментували ситуацію, а от на порталі українці підтримали чоловіка, що покладатись на страховку - це лише марно витрачати гроші, бо лиш поодинокі випадки підтверджують, що цей захист реально працює.

"Страхові компанії охоче збирають страхові платежі, а коли доходить до страхових виплат, то вигадують будь-які причини, щоби не платити", — йдеться в одному з коментарів.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Зазначимо, що згідно інформації оприлюдненої на порталі ПриватБанку, послуга додаткового захисту від фінансового шахрайства гарантує клієнтам повернення власних або кредитних коштів у разі шахрайських дій.

Зокрема, вказано, що серед ключових переваг послуги:

  • укладення договору страхування в застосунку "Приват24", навіть коли людина за кордоном;
  • договір працює в усьому світі;
  • відшкодування збитку до 200 тис. грн за популярними видами шахрайських дій.

Крім того, Знай.ua повідомляв, ПриватБанк запускає унікальну послугу: тепер у кожному банкоматі

Також наш портал інформував, як не втратити банківську карту через телефон: що треба знати

Раніше Знай.ua стало відомо про те, що ПриватБанк тихцем почав дерти з військових в рази більше: тепер вже 5% замість обіцяних 1,5%